Forum "Biblioteki w Szkole"
Wielka promocja prenumeraty 2015
 
Dzisiaj jest piątek 19 gru 2014, 15:41

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 01 gru 2008, 11:37 
Offline

Rejestracja: wtorek 09 maja 2006, 21:34
Posty: 383
Lokalizacja: BYTOM
Witam!

Przy uruchamianiu programu (wer. 7.03) pojawia się komunikat: Aktualizacja bazy danych nie powiodła się (kod 117;-1).
Jaka jest tego przyczyna? Proszę o pomoc! Co robić?

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Kate

ZAPRASZAM: http://www.sp37.bytom.pl/index.php/wwsb


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 01 gru 2008, 15:10 
Offline

Rejestracja: środa 12 kwie 2006, 08:55
Posty: 2932
Lokalizacja: Złotów, woj. wielkopolskie
Czyli program się wcale nie otwiera? Spróbuj, naprawić program, czyli zrób reinstalację.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 04 gru 2008, 16:33 
Offline

Rejestracja: wtorek 09 maja 2006, 21:34
Posty: 383
Lokalizacja: BYTOM
Napisałam do serwisu Vulcana: problem rozwiązuje się tak: jeżeli pojawia się taki komunikat to znaczy że wersja bazy (która chcemy odtworzyć) jest wyższa niż wersja programu - i tu był problem. Musiałam zaktualizować program do wyższej wersji. Problem dotyczył programu na drugim stanowisku ( u mnie wszystko ok).

Dzięki Mario za szczere chęci pomocy! Rzeczywiście program się w ogóle nie otwierał :?

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Kate

ZAPRASZAM: http://www.sp37.bytom.pl/index.php/wwsb


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 04 gru 2008, 17:28 
Offline

Rejestracja: środa 12 kwie 2006, 08:55
Posty: 2932
Lokalizacja: Złotów, woj. wielkopolskie
Nie napisałaś, że chodzi o drugi komputer :), program Mol ma to do siebie, że przy nowej wersji trzeba aktualizować program na każdym stanowisku i bazę, mam na myśli moduł www. Inaczej pokazuje błąd niewłaściwa wersja bazy lub brak połączenia z bazą.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 05 gru 2008, 14:17 
Offline

Rejestracja: wtorek 09 maja 2006, 21:34
Posty: 383
Lokalizacja: BYTOM
Mario!

Nie chodziło o brak połączenia z bazą ani o katalog www. Dokładnie pojawiał się taki komunikat: "Aktualizacja bazy danych nie powiodła się (kod 117;-1)."

Miałam wgrany tam Mol 7.00 a bazę danych która chciałam tam otworzyć miałam z programu w wersji 7.03 - nie zwróciłam na to uwagi (bazy różnią się numerami) przy wersji 7.00 baza ma numer 2.00. a przy wersji 7.03 baza ma numer 2.03.

:)

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Kate

ZAPRASZAM: http://www.sp37.bytom.pl/index.php/wwsb


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: POMOCY!!!!!
Post: wtorek 10 mar 2009, 22:53 
Mam mola w bibliotece i nie umiem z niego korzystać w ogóle POMOCY!!!!


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 10 mar 2009, 23:52 
Offline

Rejestracja: wtorek 05 wrz 2006, 18:48
Posty: 866
Lokalizacja: Śląsk
Krysiu, z płytki instalacyjnej na dobry początek wydrukuj sobie instrukcję, a najlepiej zapisz się na kurs do Vulcana. Na stronie firmy znajdziesz szczegółowe informacje - gdzie, kiedy i za ile takie kursy się odbywają.
Zobacz sobie TUTAJ
Powodzenia :D

_________________
mój świat
moje hobby


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 11 mar 2009, 10:29 
Offline

Rejestracja: niedziela 26 sie 2007, 19:46
Posty: 1684
Krysiu 123456, jeśli chcesz, odezwij się na pr /na Forum za dużo bedzie gadania na ten temat/, napiszę ci krok po kroku postępowanie. Jeśli masz naną mi wersję.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 17 wrz 2012, 09:30 
Offline

Rejestracja: piątek 02 cze 2006, 11:16
Posty: 550
Żeby nie dublować tematu. Próbowałam zaktualizować MOL-a do najnowszej wersji i ciągle wyświetla mi się hasło: Aktualizacja bazy danych nie powiodła się (kod 214; 21401). Nie otwiera się program, mimo, że instalacja zakończyła się sukcesem.
Umie mi ktoś odpowiedzieć co zrobić? :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 17 wrz 2012, 12:26 
Offline

Rejestracja: środa 12 kwie 2006, 08:55
Posty: 2932
Lokalizacja: Złotów, woj. wielkopolskie
Może coś z bazą danych czyli z serwerem SQL? Spróbowałabym ponowić instalację z opcja napraw. Zajrzyj na stronę www.mol.pl tam w strefie klienta są różne porady i instrukcje w razie problemów.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 17 wrz 2012, 16:01 
Offline

Rejestracja: piątek 02 cze 2006, 11:16
Posty: 550
Dziękuję, jutro nad tym poślęczę. Cały dzień w plecy, a chciałam tylko zaktualizować program :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 17 wrz 2012, 21:53 
Offline

Rejestracja: wtorek 11 kwie 2006, 08:16
Posty: 339
xandre pisze:
Żeby nie dublować tematu. Próbowałam zaktualizować MOL-a do najnowszej wersji i ciągle wyświetla mi się hasło: Aktualizacja bazy danych nie powiodła się (kod 214; 21401). Nie otwiera się program, mimo, że instalacja zakończyła się sukcesem.
Umie mi ktoś odpowiedzieć co zrobić? :(

Miałam to samo. U mnie okazało się, że nie mam nowej wersji SQL. Kilka godzin wisiałam na telefonie (ciągle było zajęte) i po kilku (kilkunastu???) konsultacjach z Molem i Vulcanem w końcu MOL działa.
A dzisiaj zaczęłam walkę z zainstalowaniem Mola WWW. Na razie niestety przegrywam...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 17 wrz 2012, 23:42 
Offline

Rejestracja: środa 12 kwie 2006, 08:55
Posty: 2932
Lokalizacja: Złotów, woj. wielkopolskie
xandre pisze:
Dziękuję, jutro nad tym poślęczę. Cały dzień w plecy, a chciałam tylko zaktualizować program :(

Sprawdź czy masz SQL-a Optivum 2005, jeżeli nie to zainstaluj, nowsze wersje MOL-a muszą mieć nowsza wersję. jest na płycie instal.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mol Optivum - błąd - kod 117
Post: poniedziałek 17 wrz 2012, 23:44 
Offline

Rejestracja: środa 12 kwie 2006, 08:55
Posty: 2932
Lokalizacja: Złotów, woj. wielkopolskie
Basia pisze:
xandre pisze:
Żeby nie dublować tematu. Próbowałam zaktualizować MOL-a do najnowszej wersji i ciągle wyświetla mi się hasło: Aktualizacja bazy danych nie powiodła się (kod 214; 21401). Nie otwiera się program, mimo, że instalacja zakończyła się sukcesem.
Umie mi ktoś odpowiedzieć co zrobić? :(

Miałam to samo. U mnie okazało się, że nie mam nowej wersji SQL. Kilka godzin wisiałam na telefonie (ciągle było zajęte) i po kilku (kilkunastu???) konsultacjach z Molem i Vulcanem w końcu MOL działa.
A dzisiaj zaczęłam walkę z zainstalowaniem Mola WWW. Na razie niestety przegrywam...

Instalacja samgo modułu www nie jest skomplikowana, ale jeżeli chcesz mieć katalog musisz tez zainstalowac serwer Apache, wszystko jest opisane na stronie http://www.mol.pl w strefie klienta/ pliki pomocy, instrukcje


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL