Forum "Biblioteki w Szkole"
Zamów prenumeratę na 2018 r. u wydawcy do końca grudnia

Dzisiaj jest wtorek 23 paź 2018, 03:29

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Skontrum

Czy nauczyciel bibliotekarz może odmówić podpisania zarządzenia o przeprowadzeniu skontrum?
Czy skontrum może być przeprowadzone bez nauczyciela bibliotekarza ponieważ odmówił podpisania zarządzenia?
Proszę o podpowiedź, sprawa pilna! :evil:

Tytuł: Re: Skontrum

O skontrum decyduje dyrektor jako przełożony bibliotekarza; bibliotekarz powinien się do decyzji dyrekcji dostosować, tym bardziej że jemu samemu powinno zależeć na poznaniu stanu księgozbioru po kilku latach od ostatniej inwentaryzacji. Ciekawi mnie, dlaczego miałbyś odmówić podpisania zgody na skontrum.

Dziękuję za odpowiedz, ja jestem w komisji to nauczyciel bibliotekarz nie wyraża zgody na podpisanie zarządzenia i tym samym wstrzymuje rozpoczęcie prac.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dyrektor powołuje komisję, która powinna przeprowadzić skontrum. Oczywiście bibliotekarz NIE MOŻE być w składzie tejże komisji. Podpisuje się tylko na dokumentach. Ja także zastanawiam się dlaczego Twoja koleżanka nie chce się zgodzić na skontrum?

Ale dyrektor nie pyta o zgodę! To jest odmowa wykonania polecenia (zarządzenia) dyrektora i może prowadzić do poważnych dla bibliotekarza następstw.

A ja jestem zdumiona (pozytywnie) postawą pani powołanej do komisji. Przecież ogólnie wiadomo, że pracę wykonują głównie bibliotekarze, a członkowie powołani po podpisaniu zarządzenia często w ogóle nie oglądają żadnych książek :D .